Loading...

Karim olacak pasif gay ariyorum

Karım olacak pasif gay arıyorum.


Olgun aktifim,  benim gibi olgun aktiflerden hoslanan pasif gay arıyorum. Istanbulda yaşıyorum. Evliyim, evli olusumu sorun ermeyecek pasif gay arıyorum. Evli oldugumdan yerim yok malesef, olsa da acikcasi benim aradigim sana gelip,  rahatlayip cıkmak.

karilik yapacak pasif gay ariyorum
Karilik yapacak pasif gay ariyorum
Ozellikle genc kadinsi pasiflerden hoslaniyorum ama sart degil.. Kocasına karılık yapmak isteyen ister cd isterse cd olmayan pasif gay arıyorum. Kadın kıyafetlerini giymeyi sevse de sevmesede kocasına hizmet etmekten hoslanam pasif gay arıyorum.

Beraber olmadigimiz zamanlar da normal isine gucune bakacak ama benimleyken karim olacak, bir erkegin karisi olmak icin yanip tutusacak istekli bir pasif gay ariyorum. Mesela beni kadin kiyafetleri ile ara sira kardilayacak. Yani crossdresser olarak.



pasif gay ariyorum 6707194757392416633

Yorum Gönder

Telefon numaranizi yorumlarda yazmayin !!!

emo-but-icon

Ana Sayfa item